ILSE DENKT MEE LOGO

Begin altijd met een pakkende titeltekst waarmee je direct de aandacht trekt van de bezoeker ( ATTENTION)

Plaats hier een korte samenvatting van het aanbod dat je doet. Wanneer we verder naar beneden scrollen wordt het aanbod verkocht volgens de AIDA-formule (Attention-Interest-Desire-Action)

pas micro copywriting toe onder de knop zodat het minder eng wordt om op de knop te klikken

Help! Heb jij hier ook last van?

Wek de interesse door het probleem te beschrijven waarmee je klant zit. Zoek naar een herkenbare situatie die vaak voorkomt, maar ongewenst is of beter kan met jouw oplossing (Interest)

Je kunt het probleem beschrijven in een alinea. Maar je kunt ook quotes gebruiken om het probleem / de 'pijn' uit te drukken.

"Het lukt me maar niet om ..."

"Ik heb altijd last van ..."

"Ik droom al jaren van ..."

Etc.

Vanaf hier start je met het aanreiken van de oplossing (Desire)

Ilse Weerdenburg

Ilse Weerdenburg

Virtual Diamonds

Wie ben ik? / Wie zijn wij?

Beschrijf wie jij bent of wat jouw bedrijf doet en waarin deze gespecialiseerd is. Laat zien dat je over voldoende kennis en ervaring beschikt om het eerder genoemde probleem / 'pijn' op te lossen. Noem eventueel enkele relevante cijfers die benadrukken dat jij de leider bent in je marktsegment (autoriteit uitstralen).

Bied een kans om in te schrijven

Waaruit bestaat jouw oplossing/aanbod?

Dit zit erin:

  • Oplossing 1

  • Oplossing 2

  • Oplossing 3

Bied een kans om in te schrijven

pas micro copywriting toe onder de knop zodat het minder eng wordt om op de knop te klikken

Laat hier zien waarom jij de oplossing bent / gaat helpen of: Hoe zou het zijn als ...

Argument 1 ....

Argument 2 ...

Argument 3 ...

(Desire)

Noem voorbeelden van bedrijven/personen die succesvol zijn door jouw oplossing te gebruiken

Noem voorbeelden van bedrijven/personen die succesvol zijn door jouw oplossing te gebruiken

Bied een kans om in te schrijven

pas micro copywriting toe onder de knop zodat het minder eng wordt om op de knop te klikken